10x din omsætning med SEO

Vi skaffer flere kunder til din virksomhed end nogen anden online service

Vil du vide hvad professionel SEO kan gøre for din virksomhed?

Vi tager et kig på din hjemmeside, og tager os tid til at gennemgå dine spørgsmål med dig.
Du vil snakke med samme person, som evt. vil stå for arbejdet med din hjemmeside.
Under samtalen tager vi stilling til om du og din virksomhed, er et godt match for partnerskab.
Vi arbejder IKKE med fupforretninger, voksen-temaer og opstartsvirksomheder.

Udfyld formularen så kontakter vi dig





Overtag Google
Sæt høje forventninger. Vi er ikke tilfreds med første positionen, vi vil overtage hele Googles første side.

Din Partner
Vi vil gerne hjælpe, så uanset om du har et spørgsmål eller et problem, vil vi gerne høre fra dig.

Forøg Din Omsætning
Følg med mens kunder strømmer til fra Googles 5 millarder søgende. Vi finder altid en pris du har råd til.

Daglige Rapporter
Vi sender dig daglige rapporter med rangering og vigtige nyheder, så du kan følge din udvikling.

Kreativitet
Som del af en nætværk med nogle af verdens bedste SEO-eksperter, vil vi altid være på toppen.

Ingen Bindinger
Bekymringsfrie måned-til-måned kontrakter. Hvorfor betale for resultater et firma ikke leverer?

Jacob Lind SEO anbefaling
Kan inte hylla Jacob nog för det jobb han och hans kollegor gjorde med vår verksamhet. Innan vi använde deras tjänster var kanske 5% av kunderna på våran klinik från internet. Nu, ungefär 5 månader senare är över 70% av våra kunder sådana som hittat oss på nätet! Det har även från början känt oss som en partner snarare än en kund. Att jobba med detta företag har varit ett nöje hela vägen!
Tack för allt!Jens Lundgren, Yaango Compnay
Se flere anbefalinger fra vores globale netværk

Google Partner

Som del af Googles Partnerprojekt hører vi om ændringer i Googles søgemaskine så snart de sker. Vi er derfor altid i stand til at navigere udenom fremtidige ændringer i Googles algoritmer, som kunne skade din virksomheds placering på Google og dermed også din forretning.

Google seo certifikater

4 Tips Til At Hyre Det Rigtige Bureau til SEO-optimering

Du har et problem. Du har fået til opgave at ansætte en ekspert i SEO-optimering (søgemaskineoptimering), til at levere forskellige online markedsføringstjenester for din virksomhed. Du søgte på Google efter “[din geografiske placering] + seo-optimering” og fik en liste med 300+ SEO-virksomheder. Du begynder at kontakte virksomhederne og starter fra toppen, da du tænker de firmaer må vide hvad de laver. Men som du kontakter virksomhederne, fortæller de alle det samme, eller som en tidligere kunde sagde til mig første gang vi snakkede, ”SEO er helt sikkert det største svindelnummer nogensinde. Kan du fortælle mig, hvordan hver eneste wannabe Internet Marketer på planeten, kan love alle klienter at få dem på den første side af Googles naturlige søgeregister?” Det nemme svar er, at nogle kan levere, mens andre ikke kan. Men hvis det er tilfældet, hvordan kan du så finde ud af hvilket SEO firma du skal ansætte?
[Fuld offentliggørelse: Da vi er et SEO-bureau, er vi lidt forudindtaget i vores udtalelser om, hvad “det rigtige SEO firma” er.]

SEO-optimering

Først, lad os rydde nogle misforståelser om SEO-bureauer. Hvis du tager dig selv i at tænke noget af følgende, sæt spørgsmålstegn ved dine antagelser.

  • “Dette SEO firma har en flot hjemmeside, jeg vædde de ville være gode at arbejde med.” En pæn hjemmeside gør ikke et SEO-bureau godt. Hvis du ønsker at leje et SEO-bureau, der også kan tage sig af at designe din nye hjemmeside, så ja, så bør du nok overveje, hvor godt deres egen hjemmeside ser ud. Men hvis du kun leder efter top-notch SEO-optimering, har nogle af de bedste virksomheder i verden hjemmesider, der er decideret andenrangs.

  • “De her har rang # 1 for søgninger relateret til SEO-optimering i mit geografiske område, de må vide hvad de laver.” Vi vil fortælle dig en hemmelighed. En nær vens firma dukkede op først på Google for søgeordet “århus seo” i flere år, men det var ikke fordi hans firma var det bedste SEO-bureau i Århus. Det er fordi han var et af de første SEO-bureauer i Århus. Han havde et gammel domæne, som har været i brug siden 1996, og fordi han gjorde et anstændigt arbejde med SEO-optimering. Men intet bedre end de 50 andre virksomheder rettet mod de samme søgeord. Heldigvis for ham, ligger Google en masse vægt på disse to faktorer.

  • “Dette selskab har hundredvis af medarbejdere og tjener millioner, de må vide hvad de laver.” Ja, det firma er god til noget, men det behøver ikke have noget at gøre med SEO-optimering. De kan være store, fordi de ved hvordan de danner de rigtige partnerskaber, en færdighed, der ikke kan oversættes til SEO-succes for deres kunder. Det bedste SEO-bureau for dig, er måske ikke være meget af en virksomhed. Større er ikke altid bedre. Det rigtige SEO-bureau for dig, kunne være en fyr der arbejder fra sin kælder. Eller det kan faktisk være det internationale SEO-firma med 500 ansatte. Afskriv ikke den ene eller anden automatisk.

Vil du hyre en revisor, fordi han ser godt ud, taler godt, eller har arbejdet for en masse virksomheder? Hvor meget har disse træk at gøre med jobbet at være revisor? Ligeledes skal du se ud over det overfladiske ved at ansætte det rigtige SEO-bureau. Her er hvordan du gør det.

  1. Beslut hvad du har brug for. Har du brug for at fjerne links, hjælp til online omdømme, engangs SEO-revision, løbende SEO-optimering, link opbygning, PPC management, content marketing, eller en af de andre 20 tjenester SEO-virksomheder ofte tilbyder? Hvis du ikke er sikker på, hvad du har brug for, start med at finde ud af arbejdet der skal gøres. Vil du hæve salget med 20% i løbet af de næste 12 måneder, eller besøg med 50% i løbet af de næste seks måneder? Er dit mål bedre Google rangering, eller har du bare brug for chefen ved, at nogen arbejder på SEO-optimering, så kan du tjekke dette generende trin fra din to-do liste? Hav et mål for øje, så du kan måle succesen af dit engagement med dit SEO-bureau, og gør dette mål centrum i din kommunikation med dem. Hvis du ikke kan måle, hvor vellykket din SEO-indsats er, er du mindre tilbøjelig til at få succes.

  2. Få flere konsultationer, men hold det hemmeligt. Når du ved, hvad du vil, snak med det SEO-bureau, personligt eller via telefon eller e-mail, der synes rimelig kvalificeret og bed dem om at hjælpe dig med at regne ud, hvad du skal gøre. De fleste bureauer indenfor SEO-optimering vil gerne tilbyde en gratis konsultation, fordi de ved, ved at gøre det, har de en chance for at imponere dig og vinde din virksomhed. Denne metode vil også hjælpe dig til at vide, om du kan lide virksomheden og de mennesker du skal arbejde med. Ved udgangen af høringen, der kan tage et par dage, hvis SEO-bureauet skal undersøge din hjemmeside og industri, skulle du modtage et forslag med de tjenester du har brug for og prissætning for dem. Så medmindre du elsker det første firma, du har mødt, gør det samme med en eller to andre virksomheder for at have et sammenligningsgrundlag. Men du behøver ikke annoncere dette. Når du fortæller et SEO-bureau “Jeg shopper rundt,” eller “Jeg snakker med andre virksomheder,” får det dem ikke altid til at konkurrere hårdere for din virksomhed, faktisk kan det få dem til at konkurrere mindre. Dette er især tilfældet for nogle af de bedste SEO-optimerings-virksomheder, hvor kunderne kæmper for at arbejde med dem i stedet for SEO-firmaet kæmper for at arbejde med den pågældende kunde.

  3. Få casestudier og referencer. Det #1 spørgsmål, du ønsker besvaret fra et SEO-bureau er “Vil du hjælpe mig med at få jobbet klaret?” Når du bestiger Himalaya vil du have en erfaren Sherpa. Uden at kunne se fremtiden, er den bedste måde et SEO-bureau kan besvare dette spørgsmål, ved at vise dig, at de har klaret jobbet for andre kunder ligesom dig. Hvis du har en lokalforretning, og du taler med et SEO-bureau, der har arbejdet med 10 andre lokale virksomheder, der alle har haft gode resultater, så er det en rimelig god indikator for, de vil være en succes at arbejde med din virksomhed. Du kan også undersøge hvad tidligere kunder af SEO-bureauet skriver om deres service. Hvis du ikke kan finde positive anbefalinger, er der sandsynligvis en grund til det.
    Vi har samlet en side med kommentarer fra andre SEO-eksperter og tidligere kunder. Du kan finde dem under anbefalinger.

  4. Få bureauet til at fortælle dig historier. Et god SEO-bureau arbejder taktisk. En rigtig godt SEO-bureau gør det også, men er meget kreativ samtidig, og kreative mennesker fortæller gode historier. Historier giver dig også mulighed for at få et mere retvisende billede af, hvad SEO-bureauet handler om. Casestudier og referencer er som at kigge på en persons LinkedIn profil. Du bør gøre det, før du hyrer en medarbejder, men du ville ikke hyre nogen udelukkende baseret på deres LinkedIn-profil. Du vil også høre dem fortælle dig historier om deres baggrund, erfaring og succeser og fiaskoer. Det samme gælder når du skal finde et bureau til SEO-optimering. Spørg SEO-bureauet hvordan de blev grundlagt, hvad deres bedste klientoplevelse var, hvad deres værste klienterfaring var, og hvordan de håndterede det, og hvordan de har forbedret gennem årene. Selv hvis du har besluttet dig efter at have fulgt de første tre tips, kan du, mens du lytter til historier, måske helt ændre din mening.

Sætte klare mål, få flere bud, undersøge prædiktorer for fremtiden, og lytte til historier – det er sådan du sikrer, du ansætter det rigtige bureau til din SEO-optimering. Er der undtagelser? Ja da. Her hos os, er vi dårlige til at lave formelle casestudier. Vi har travlt med at gøre det arbejde, der skaber resultater for vores kunder, og selv om vi ved, at vi skal have de casestudier, bliver de af en eller anden grund ikke prioriteret særlig højt. Og vi kender nogle virksomheder, som vi ikke ville ansætte selv eller anbefale til andre, og alligevel har de flotte casestudier. I begge tilfælde, er det at lytte til historier en bedre måde at se virkeligheden bag virksomheden på.

Det er kun fair at dele...

Stop Med at Miste Kunder Til Dine Konkurrenter

Hver dag køber kunder hos dine konkurrenter, fordi de ikke fandt dig på Google.
90% søger i dag på Google efter det de mangler.
Over 50% køber hos dem de finder på Google.
Men under 5% går videre til side 2 på Google.

hjælp til SEO

Her finder du os

Jacob Lind Online Marketing

CVR-nr. 35947604
Møllevangs Allé 142
8200 Aarhus N
+45 2122 1945