Vi tror på, at succes kommer til dem, der tør gå efter det

Vores services driver kunder til din virksomhed


Ansøg om vores hjælp til din digitale markedsføring i dag

Vores services

Digital markedsføring har udviklet til et bredspektret virvar mellem sociale medier, søgemaskiner, bannere, streamingreklamer og listen fortsætter. Men ikke alle reklametyper betaler sig for alle virksomheder. Derfor har mange små og mellemstore virksomheder i dag brug for eksterne eksperter til at guide dem på rette vej.
Vi har indgået et bredt samarbejde med andre virksomheder og freelancere for at kunne tilbyde den bedste service på alle områder. På den måde kan vi finde de helt rigtige reklamemetoder for din unikke virksomhed, stor som lille.

Webudvikling

Søgemaskineoptimering

Content marketing

Social marketing

PPC marketing

Reputation management

Google analytics

Video marketing

Konverteringsoptimering

Tag ikke bare vores ord for det

Lad os bevise hvad vi kan gøre

Klik her og få rangeret én søgefrase gratis
0
Søgefraser er allerede blevet rangeret

7 almindelige løgne dit SEO-bureau måske har fortalt dig

SEO-branchen har et dvælende problem med sit ry. SEO har længe været set som et middel til at manipulere dine placeringer i søgemaskinerne gennem svindel. Metoderne brugt af SEO-bureauer, forstærkede for en tid dette dårlige ry. Sort praksis var almindelig, og mange bureauer brugte gimmicks for at tiltrække og fastholde kunder.

I dag, heldigvis, er SEO-verden mere sofistikeret, baseret på bedre kvalitetsindhold og langsigtede resultater frem for kortsigtet fup. De fleste SEO-bureauer benytter velansete teknikker og organiske strategier til at hjælpe deres kunder. Alligevel er der stadig nogle bureauer der bedrager og lyver for deres kunder – somme tider ud af desperation over konkurrencen, andre gange fordi de stadig sidder fast i den sorte tankegang og nogle gange fordi de simpelthen ikke ved bedre.

SEO-Bureau

De her er nogle af de mest almindelige løgne mine klienter har fortalt mig, at de har fået at vide af andre SEO-bureauer:

Du Vil Se Garanterede Resultater Hurtigt
Når nye marketingfolk og iværksættere overvejer SEO for første gang, er deres største bekymring at få mest muligt ud af deres investering. De kan være bange for straffe, der skader deres placring, eller være skeptisk af de praktiske fordele ved en SEO-kampagne. I forsøget at berolige disse skeptikere, har mange bureauer tyet til lidt for lovende resultater om topplaceringer indenfor urealistiske tidsrammer. Desværre er det næsten umuligt at forudsige resultater præcist – især da hver klient er unik, med unikke mål, konkurrenter, udfordringer, budgetter mv. Resultaterne vil komme med den rigtige tilgang, men ikke på nogen solid forudsigelig måde.

Der er Kun én Vej Til Succes
Nogle SEO-bureauer er specialister, der kun fokuserer på én strategi. For eksempel kan du finde et content marketingsbureau, som kun skriver blogindlæg på din hjemmeside, eller et linkbygningsbureau, der kun bygger links til din hjemmeside. SEO er for kompleks til at blive reduceret til disse individuelle metoder; i stedet, er det et netværk af indflydelse stammende fra on-site optimering, on-site indhold, off-site indhold, linkbygning, og endda social media marketing. Du behøver ikke have ét bureau, der er i stand til at sørge aspekter af din online markedsføring, men det kan være nemmere – Hos Jacob Lind Online Marketing tager vi os af hele pakken. Du skal bare være opmærksom på, at ingen enkelt strategi alene, kan give dig ideelle resultater.

Denne Strategi Virker For Alle
På samme måde, har nogle SEO-bureauer pakkeløsninger, som de hævder vil virke for enhver virksomhed. SEO-pakker er ikke i sig selv dårligt; de hjælper nye kunder igennem beslutningsprocessen og gør regnskabet nemmere i begge ender. Men de fleste SEO-kampagner kræver en tung grad af skræddersygning, da to kunder ikke er ens. Du skal bruge forskellige mål, forskellig mængde, og forskellige justeringer over tid, hvis du ønsker at opnå resultater. Hvis et bureau hævder at bruge præcis samme fremgangsmåde for alle deres kunder, er noget sandsynligvis forkert.

Mere er Bedre
Kvantitet er et vedvarende problem i SEO-branchen. Både nyankomne og erfarne fagfolk lærer at korrelere SEOs individuelle værktøjer, såsom et blogindlæg eller en indgående link, med målbare resultater. Så fordi det menneskelige sind kan lide at projicere små korrelationer over på større skalaer, antager de fleste mennesker, at mere er altid bedre, at flere blogindlæg eller flere indgående links, straks vil nette dig bedre resultater. Dette er ikke tilfældet; kvalitet skal altid komme først. Et knockout blogindlæg er langt bedre end 10 middelmådige dem, og det samme gælder for indgående links.

Det er kun fair at dele...

Stop med at miste kunder til dine konkurrenter

Hver dag køber kunder hos dine konkurrenter, fordi de ikke fandt dig på Google.
90% søger i dag på Google efter det de mangler.
Over 50% køber hos dem de finder på Google.
Men under 5% går videre til side 2 på Google.

hjælp til SEO

Her finder du os

Jacob Lind Online Marketing

CVR-nr. 35947604
Møllevangs Allé 142
8200 Aarhus N
+45 2122 1945

Jacob Lind SEO anbefaling
Kan inte hylla Jacob nog för det jobb han och hans kollegor gjorde med vår verksamhet. Innan vi använde deras tjänster var kanske 5% av kunderna på våran klinik från internet. Nu, ungefär 5 månader senare är över 70% av våra kunder sådana som hittat oss på nätet! Det har även från början känt oss som en partner snarare än en kund. Att jobba med detta företag har varit ett nöje hela vägen!
Tack för allt!Jens Lundgren, Yaango Company
Se flere anbefalinger fra vores globale netværk