Vi tror på, at succes kommer til dem, der tør gå efter det

Vores services driver kunder til din virksomhed


Ansøg om vores hjælp til din digitale markedsføring i dag

Vores services

Digital markedsføring har udviklet til et bredspektret virvar mellem sociale medier, søgemaskiner, bannere, streamingreklamer og listen fortsætter. Men ikke alle reklametyper betaler sig for alle virksomheder. Derfor har mange små og mellemstore virksomheder i dag brug for eksterne eksperter til at guide dem på rette vej.
Vi har indgået et bredt samarbejde med andre virksomheder og freelancere for at kunne tilbyde den bedste service på alle områder. På den måde kan vi finde de helt rigtige reklamemetoder for din unikke virksomhed, stor som lille.

Webudvikling

Søgemaskineoptimering

Content marketing

Social marketing

PPC marketing

Reputation management

Google analytics

Video marketing

Konverteringsoptimering

Tag ikke bare vores ord for det

Lad os bevise hvad vi kan gøre

Klik her og få rangeret én søgefrase gratis
0
Søgefraser er allerede blevet rangeret

Sådan vælger du det rigtige SEO Århus bureau

Markedsføring er hjertet af enhver virksomhed, uden markedsføring ville din kundebase skrumpe ind med tiden, og din forretning ville løbe mod muren. Vi ved godt nogle virksomheder lever på ordet deres kunder spreder, men det er ingen grund til ikke at udnytte andre metoder til at skabe vækst i dit firma.

Du kender allerede værdien af SEO, og er begyndt at lede efter nogen, der kan hjælpe dig med at komme til tops på Google – men hvad skal du kigge efter? SEO er en verden for sig selv, og det er svært at vide, hvem der gør et ordentligt stykke arbejde. For at hjælpe dig i den rigtige retning, vil vi gerne give dig nogle gode råd.

SEO Århus

Start med dine mål for SEO

Snak med dit team og sørg for at have en god idé om, hvad du ønsker at opnå med SEO. Nogle gange er det så simpelt som en analyse af din hjemmeside for at sikre, at du følger bedste praksis; andre gange er det uddannelse af dine marketingfolk og artikelforfattere for at komme op i niveau. Hvis du har en solid liste over de ting, du ønsker at få ud af et professionelt SEO-bureau, vil du være bedre i stand til at bedømme de eventuelle resultater.

Vi har arbejdet med flere virksomheder, der ikke rigtig vidste, hvad de ønskede. Dette er OK, men det gør vores job lidt mindre struktureret, og det betyder, at du har brug for en ekstraordinær grad af tillid til dit SEO-bureau. Hvad vi har gjort, er faktisk at gå ind og fastsætte mål, og afklare dem af ledelsen – det virker også, men jeg er bange for, at de nogle gange ikke altid ender med, hvad de ønskede, men snarere hvad vi troede, de ønskede. En hurtig tilføjelse – nogle gange ved et SEO-bureau, hvad du har brug for, bedre end du selv gør – for at få det bedste fra begge verdener, kan du bede dem om, hvad de mener dine mål skal være, og kombinere dem med din egen liste. Før vi starter et samarbejde her hos SEO Århus, beder vi dig altid udfylde vores partneransøgning. På den møde lærer vi bedre at forstå din virksomhed, og kan derfor hjælpe dig med at vælge de rigtige mål.

Konferer med dit sociale netværk

De mennesker, der bedst kan hjælpe dig med at finde et godt match, er dem, der kender dig godt. Tal med venner, kolleger, virksomhedsejere, SEO bloggere og personligheder, som du kender og stoler på. Hvis du virkelig gerne vil have vores mening her hos SEO Århus, kan du skrive os en e-mail under fanen kontakt, eller ufylde formularen øverst på siden – så ringer vi dig op.

Når du snakker med dit netværk, skal du sørge for at dele lidt om projektet og dine mål, ikke bare “kender du et godt SEO-bureau.” Jo flere oplysninger om dine problemer, du kan dele, jo bedre folk er i stand til at hjælpe. I det mindste, hvis du har geografiske overvejelser, eller ønsker en virksomhed kontra en freelancer, det er godt at inkludere i anmodningen.

Bed om et bevis på deres tidligere arbejde eller udtalelser

Brug Google til at lave en baggrundsundersøgelse af det bureau du har for øje. Hvis ingen taler godt om deres arbejde, skal du overveje hvad grundene til det kan være. Personligt ville jeg ikke have tillid til en selverklæret SEO-ekspert. Bed personen eller firmaet om beviser for deres arbejde. Lad dem vise dig nogle af de rangeringer de selv har på Google, eller bed om udtalelser fra andre de har arbejdet med. Vær opmærksom på det ikke altid er muligt at snakke med deres tidligere kunder. Vi giver fx ingen kontaktoplysninger videre fra tidligere partnere. Det er både i respekt for deres tid som travle erhvervsdrivne, at vi ikke ønsker at overhælde dem med nye interesserede, men også for at beskytte visse firmaer, der har ønsket vores arbejde med deres hjemmeside forblev fortroligt. Vi har i stedet her hos SEO Århus samlet en lang liste af kommentarer fra vores tidligere partnere og vores globale netværk af SEO-eksperter.

Snak i telefon med SEO-bureauet

E-mail er et stor indledende kommunikationsmedium, men et telefonopkald giver dig en reel følelse af det hold du vil arbejde med. Sørg for, at du ikke bare taler med en sælger (hvis du snakker med en stor virksomhed), men til den person, der skal interagere med dig hele gennem hele processen. Der er ikke noget værre end at blive solgt af en karismatisk, vidende SEO-leder og blive sendt videre til en junior på holdet.

I telefonopkaldet, skal du sørge for at etablere en personlig forbindelse. Hvis du ikke føler dig godt tilpas på et personligt plan, afvis det ikke – strålende SEO-eksperter behøver ikke være gode sociale, men hvis I ikke kan arbejde godt sammen, vil projektet sandsynligvis fejle. Jeg tror, vi alle kan bevidne vi arbejder bedre med mennesker, vi kan lide, og mennesker vi forstår – der er også et yderligere pres for ikke at skuffe en person, som du har udviklet et forhold til, og det strækker sig ubevidst og bevidst ind i alle dele af arbejdet I laver sammen. Hos SEO Århus vil vi rigtig gerne snakke med dig. Udfyld dit kontaktformularen øverst på siden.

Gå med din mavefornemmelse

Når du endelig tager dit valg, gå med holdet du føler dig mest sikker på vil give resultater. Baserer du din beslutning på pris vs. tjeneste vs. omdømme vs. professionalisme, er det fint, men jeg er tilbøjelig til at tage Malcolm Gladwells rådgivning og “hoppe” på det rigtige valg: Det din mave fortæller dig. Hvis du ikke føler, der er et korrekt selskab på det tidspunkt, så gå tilbage til bordet, få mere information, forsøg selv at få et andet bud eller to – når du finder det bedste valg, føles tingene bare godt. Hvordan ved du det?

  • Måden de taler om søgemaskiner på, giver mening, og den rådgivning de har givet, hænger sammen med den bedste praksis af SEO du har set beskrevet på SEO-websteder du har tillid.
  • Deres niveau af fortrolighed med de seneste tendenser indenfor SEO og de links de sender, eller nyheder de citerer, er rettidige, relevante og logiske.
  • De bruger de værktøjer som professionelle: er i stand til at linke information og Analytics-data til at afsløre de underliggende problemer, der sårer Google rangeringer eller forårsager dine konkurrenters succes.

Det er kun fair at dele...

Stop med at miste kunder til dine konkurrenter

Hver dag køber kunder hos dine konkurrenter, fordi de ikke fandt dig på Google.
90% søger i dag på Google efter det de mangler.
Over 50% køber hos dem de finder på Google.
Men under 5% går videre til side 2 på Google.

hjælp til SEO

Her finder du os

Jacob Lind Online Marketing

CVR-nr. 35947604
Møllevangs Allé 142
8200 Aarhus N
+45 2122 1945

Jacob Lind SEO anbefaling
Kan inte hylla Jacob nog för det jobb han och hans kollegor gjorde med vår verksamhet. Innan vi använde deras tjänster var kanske 5% av kunderna på våran klinik från internet. Nu, ungefär 5 månader senare är över 70% av våra kunder sådana som hittat oss på nätet! Det har även från början känt oss som en partner snarare än en kund. Att jobba med detta företag har varit ett nöje hela vägen!
Tack för allt!Jens Lundgren, Yaango Company
Se flere anbefalinger fra vores globale netværk